La Crida per Lleida ha demanat la compareixença de la regidora de Seguretat ciutadana, Sara Mestres, per tal que doni explicacions sobre un membre del cos de la policia que ha publicat missatges injuriosos contra polítics i els CDR al seu compte de Twitter.
La formació mostra la seva estranyesa atès que el compte oficial de la Guàrdia urbana anunciava que no es tracta d'un compte d'un policia local "quan l'esmentat compte te diverses fotografies on es pot veure el seu propietari".
Així mateix, i atès que la Guardia Urbana fa constar en el seu perfil de Twitter que es tracta de "comentaris, indesitjables, vergonyosos i denunciables" demanem que la Guàrdia Urbana inici d'ofici la denúncia contra aquest compte.
La formació ha registrat avui una sol·licitud perquè, atenent a l'article 105 del ROF, la regidora comparegui en el proper ple de febrer i doni explicacions respecte de les darreres noticies entorn de la Guàrdia Urbana.
El policia que nega haver insultat polítics i CDR per Twitter va publicar fotos seves al mateix compte
Societat
La Crida per Lleida demana a la Guàrdia Urbana que inici d'ofici la denúncia contra aquest compte
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
31 de gener de 2019 a
les 23:45
Actualitzat el
01 de febrer de 2019 a les
15:41
Et pot interessar
-
Societat
«El teu llegat ja és patrimoni de tots»
-
Societat
Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
