El Grup del PSC a l'Ajuntament de Lleida ha lamentat avui la "desinformació de l'equip de govern en qüestions cabdals en seguretat i civisme". Així ho han posat de manifest després de la primera reunió de la Comissió de Seguretat i Civisme de la Paeria.
La portaveu socialista, Cristina Morón, ha explicat que "hem conegut per diferents mitjans la intenció de la Generalitat de traslladar el servei 112 de Lleida a Reus, pel que li hem preguntat a l'Alcalde quina valoració en feia". "La sorpresa ha estat la resposta de desconeixença de la qüestió", ha dit.
En aquest sentit, el cap de l'oposició, Fèlix Larrosa, ha criticat que "és com a mínim sorprenent que l'alcalde no en sabés res, o potser és que la Generalitat considera que no cal informar a la Paeria sobre una qüestió que afecta a la ciutat de Lleida".
El PSC torna a atacar Pueyo i l'acusa de no saber «qüestions cabdals en seguretat i civisme»
La regidora Cristina Morón diu que l'alcalde no sabia que el Govern vol traslladar el 112 de Lleida a Reus

- Fèlix Larrosa, regidor de la Paeria -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2019 a les 18:09
Actualitzat el 18 de juliol de 2019 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida