El Grup del PSC a l'Ajuntament de Lleida ha lamentat avui la "desinformació de l'equip de govern en qüestions cabdals en seguretat i civisme". Així ho han posat de manifest després de la primera reunió de la Comissió de Seguretat i Civisme de la Paeria.
La portaveu socialista, Cristina Morón, ha explicat que "hem conegut per diferents mitjans la intenció de la Generalitat de traslladar el servei 112 de Lleida a Reus, pel que li hem preguntat a l'Alcalde quina valoració en feia". "La sorpresa ha estat la resposta de desconeixença de la qüestió", ha dit.
En aquest sentit, el cap de l'oposició, Fèlix Larrosa, ha criticat que "és com a mínim sorprenent que l'alcalde no en sabés res, o potser és que la Generalitat considera que no cal informar a la Paeria sobre una qüestió que afecta a la ciutat de Lleida".
El PSC torna a atacar Pueyo i l'acusa de no saber «qüestions cabdals en seguretat i civisme»
La regidora Cristina Morón diu que l'alcalde no sabia que el Govern vol traslladar el 112 de Lleida a Reus

- Fèlix Larrosa, regidor de la Paeria -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juliol de 2019 a les 18:09
Actualitzat el 18 de juliol de 2019 a les 18:13
Et pot interessar
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida
-
Societat ERC denuncia la degradació del Clot i acusa Larrosa de frivolitzar els problemes del barri
-
Societat Larrosa denuncia la sentència de Sixena com un atac al patrimoni