El PSC-PM de El Pont de Suert prioritza les polítiques socials

El cap de llista del Pont de Suert, Miquel Solanes, ha mostrat en la jornada electoral d'aquest divendres la seva disconformitat amb les retallades què el Govern autonòmic està duent a terme en matèria de salut.

Publicat el 13 de maig de 2011 a les 17:59
Imatge de l'acte al Pont de Suert.

Miquel Solanes afirma que “continuarem promovent la construcció del nou CAP per millorar els seus serveis. No acceptarem retallades en salut”.

Durant el passeig que ha tingut lloc pel mercat celebrat al Pont de Suert aquest matí, l’alcaldable també ha parlat d’altres aspectes socials que vol potenciar en el seu municipi “treballarem per promocionar habitatges de protecció oficial. Fa dotze anys que no s’ha fet res. A més, seguirem apostant pel Pla de Barris i per un Pla de Nuclis agregats i els seus serveis bàsics”, ha dit Solanes.

Per altra banda, Miquel Solanes, s’ha adreçat a les persones amb mobilitat reduïda, assegurant que “millorarem l’accessibilitat als espais públics i privats de les persones amb problemes de mobilitat”.

Tot seguit, el candidat que encapçala la llista del Pont de Suert ha dedicat unes paraules als nouvinguts al municipi, garantint que “enfortirem les polítiques de formació i integració”.