El servei "Minuts Menuts", un dels millors de tot Catalunya

Publicat el 19 de març de 2009 a les 16:17

Aquesta avaluació s'ha presentat recentment en una jornada on hi ha participat també l'ajuntament de la Seu d'Urgell, concretament la regidora de Promoció de la Igualtat, Mireia Pellicer, responsable d'aquest servei municipal dirigit a famílies amb infants de 0 a 3 anys. Pellicer ha mostrat la seva satisfacció “per haver obtingut aquests bons resultats tant qualitatius com quantitatius, ja que demostra la bona acollida que n'han fet les famílies urgellenques d'aquest servei que dóna resposta universal a aquelles necessitats no previstes o puntuals de les famílies empadronades a la nostra ciutat”.

Recordem que en el primer any de funcionament d'aquest servei municipal de guarda de nens i nenes de 0 a 3 anys, engegat al març de 2008, s'ha donat un total de 1.800 usos, sent la mitjana de 40 usos per setmana. Una altra dada que a ressaltar de Minuts Menuts és que una vuitantena de famílies són usuàries habitual d'aquest espai de conciliació del temps personal i familiar que s'ofereix a les famílies urgellenques amb infants de 0 a 3 anys.

El servei Minuts Menuts es troba situat a l’avinguda del Salòria, número 42. L’horari d’obertura és de dilluns a divendres de les cinc de la tarda a les vuit del vespre i dissabtes d’onze del matí a dues del migdia. El telèfon de contacte és el 637 426 905.

Minuts Menuts és un servei d’accés universal i disposa de 10 places de guarda. El temps màxim de permanència d’un infant al servei és de 3 hores continuades i de 2 dies per setmana. Els pares i les mares han de portar el material necessari per a la cura del seu fill o filla (bolquers, roba, etc.). a més a més, el centre disposa d’una programació setmanal d’activitats lúdico-didàctiques. El preu del servei és d’1 euro per hora, que s’abona a la recollida de l’infant. Només es pot fer reserva de plaça el mateix dia de l’ús, trucant per telèfon al servei entre les cinc i les sis de la tarda.

 

 

Imatge de la jornada Imatge de la jornada.