Renfe habilita des d'aquest dijous, 17 d'agost, i fins al 3 de setembre un servei alternatiu per carretera entre Les Borges Blanques i Lleida per a les línies R13 (Barcelona-Lleida per Valls) i R14 (Barcelona-Lleida per Tarragona i Reus). La mesura ve motivada per les operacions d'Adif per reparar les instal·lacions a Puigverd i Juneda (Lleida), afectades per un incendi dilluns passat.
El foc va inutilitzar els sistemes de gestió de trànsit, comunicacions, senyalització i instal·lacions de seguretat en aquests dos punts. El servei d'autobusos funcionarà els dies laborables, mentre que els caps de setmana el tram es cobrirà igualment en tren.
De manera especial s'avançarà una hora l'horari de sortida del servei de bus per als viatgers amb origen a les estacions de Lleida, Puigverd de Lleida-Artesa de Lleida o Juneda, per tal de garantir l'enllaç del servei de bus amb la sortida dels trens des de Les Borges Blanques mantenint el seu horari habitual.
Renfe indica que la programació especial comptarà amb un servei d'autobusos adaptat a la demanda d'aquest tram per tal de garantir la mobilitat dels viatgers en el trajecte afectat.
El tram les Borges Blanques-Lleida es farà en autobús mentre es repara l'estació de Vilaverd
El servei alternatiu es farà només els dies laborables, mentre que els caps de setmana funcionaran els trens
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2017 a les 17:22
Actualitzat el 16 d’agost de 2017 a les 17:45
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida