Les tasques de manteniment dels trens de la Pobla obliguen Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) a deixar la línia inoperativa durant aquesta setmana. Mentre duri la revisió periòdica, els passatgers podran realitzar el trajecte entre Balaguer i la Pobla de Segur en els busos que la companyia posarà en servei.
FGC, titular de la via i els trens, preveu realitzar el manteniment en cinc dies hàbils. Per tant, s'espera que aquest dissabte els combois ja tornin a estar operatius. Les tasques de revisió es duen a terme entre setmana ja que és el període de menys demanda de passatgers entre Balaguer i el Pallars Jussà.
La revisió, que arriba un any després de l'estrena dels combois, es faran a les instal·lacions d'ADIF de Lleida i un taller de Barcelona. L'autobús substitutori s'aturarà a totes les parades de la lína, excepte a Gerb, Sant Llorenç de Montgai, Vilanova de la Sal i Santa Linya, on s'aturarà sota demanda.
El tren de la Pobla passa la revisió i estarà inoperatiu cinc dies
El trajecte entre Balaguer i la Pobla de Segur es realitzarà en autobusos substitutoris
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2017 a les 01:53
Actualitzat el 27 de juny de 2017 a les 01:54
Et pot interessar
-
Societat Temperatures insuportables a l’Arnau de Vilanova en plena onada de calor
-
Societat La calor extrema buida els camps a la tarda i reobre el debat sobre les condicions dels temporers
-
Societat Els pagesos afectats per l'incendi de la Segarra demanen al Govern menys traves burocràtiques per la gestió del territori
-
Societat L’extinció de l’incendi de la Segarra pot trigar dies
-
Societat Lleida, entre les demarcacions amb millor evolució de l’atur al juny
-
Societat Un refugi de cavalls retirats en plena natura al Pallars Sobirà