Els trens AVE tenen els dies comptats a Tarragona i Lleida, que deixaran de ser una aturada en el corredor Barcelona-Madrid. Així ho ha anunciat aquest dimecres el nou president de Renfe, Raül Blanco, que no ha concretat la data exacta de l'entrada en vigor d'aquesta mesura, que forma part d'una estratègia per augmentar la competència amb els serveis d'Ouigo i Iryo, que han entrat recentment al mercat.
Els trens Avlo faran parada a totes les estacions, mentre que els AVE es reservaran per trajectes directes, sense parades intermèdies o aturant-se només en les ciutats més importants. Els canvis suposaran, per exemple, que en el corredor Barcelona-Madrid, els Avlo facin parada a Tarragona, Lleida, Saragossa, Calatayud i Guadalajara; mentre que els AVE tan sols s'aturaran a Saragossa i reduiran el temps dels trajectes.
Renfe ha puntualitzat que els canvis en cap cas suposaran la reducció de freqüències d'AVE, que es mantindran. La nova estratègia implicarà, per tant, augmentar les freqüències d'Avlo. Blanco també ha avançat que l'objectiu és introduir el servei Avlo, la línia d'alta velocitat de baix cost de Renfe, a tots els corredors on opera actualment l'AVE.
[plantillavirals]
Els AVE deixaran de fer parada a Lleida
Societat
Els trens Avlo s'encarregaran dels trajectes amb aturades a totes les estacions, mentre que l'AVE es reservarà pels directes
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2023 a
les 20:36
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
