Seguretat, assistència sanitària i trànsit van ser els tres principals motius a les comarques de Ponent per trucar al telèfon d'emergències 112 l'any 2023.
Els avisos relacionats amb la seguretat, que van predominar, i trànsit van créixer un 3,6% i un 3,3% respectivament, mentre que van disminuir considerablement els vinculats a incendis, amb un 17,2% menys.
En concret, el servei va registrar 86.432 trucades, una xifra que és pràcticament idèntica a la del 2022 (86.448). Aquestes són les principals dades presentades aquest dimecres en el primer balanç territorial del 112 a Ponent, que ha anat a càrrec de la directora del CAT112, Irene Fornós, i el director dels serveis territorials d’Interior a Lleida, Xavier Garrós.
Els avisos al 112 de seguretat i de trànsit, els que més han augmentat a Ponent
Les trucades relacionades amb incendis van baixar més d'un 17%
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2024 a
les 12:30
Actualitzat el
21 de febrer de 2024 a les
12:33
Et pot interessar
-
Societat
Ipcena denuncia males olors i contaminació per part d'una empresa d'extracció de pinyola
-
Societat Les exportacions lleidatanes continuen en caiguda al març i reculen un 3,7% amb 233,4 milions
-
Societat
El Premi Miravisions de Fotoperiodisme obre el termini de presentació de candidatures de la sisena edició
-
Societat
Balsells obre la setmana de l'Aplec: «La festa ens iguala a tothom»
-
Societat
La direcció dels Agents Rurals respecta la vaga, però remarca que treballen per donar resposta a les demandes
-
Societat Lleida, la ciutat amb la diferència més gran entre el barri més ric i el més pobre
