El director general de Bombers, Juli Gendrau, reclama extremar encara més les precaucions per evitar incendis davant les altes temperatures que s'estan registrant aquests dies. Gendrau assegura que sempre s'ha de fer aquesta crida però encara més en èpoques de calor, sobretot a l'hora de fer cremes de marges, barbacoes o en les tasques de la sega.
En tot cas, amb vistes a la pròxima campanya forestal, un aspecte positiu que ha volgut destacar és que els primers mesos de l'any van registrar pluges importants, sobretot a les zones que més preocupen del sud, oest i nord del país, i això fa que la vegetació encara estigui "hidratada".
Per tot plegat, el director general de Bombers creu que l'evolució del temps durant el mes de juny serà clau. "Les altes temperatures i la calor d'aquests últims dies no ajudaran a tenir una campanya tranquil·la, però tot i així aquest és un país en què sabem que a l'estiu hi ha focs", afirma. Gendrau n'ha parlat des de Lleida, on ha participat al 22è Congrés de Bombers Voluntaris de Catalunya.
Els Bombers criden a extremar la precaució davant les altes temperatures
El director general de Bombers destaca com a aspecte positiu la pluviometria dels primers mesos de l'any, que fa que la vegetació encara estigui "hidratada"
- Imatge dels representants dels Bombers, a Lleida -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 27 de maig de 2017 a les 19:24
Actualitzat el 27 de maig de 2017 a les 19:29
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
