Els Bombers de la Generalitat han extingit aquest dissabte un incendi de vegetació que s'ha declarat aquesta tarda al terme municipal de l'Albi (Garrigues).
Un total de cinc dotacions terrestres i una aèria han treballat a la zona per apagar les flames. L'incendi s'ha extingit al cap de poca estona, per bé que els Bombers han seguit remullant la zona per evitar revifalles.
Els Bombers extingeixen un incendi de vegetació a l'Albi
Societat
Un total de cinc dotacions terrestres i una d'aèria han treballat per apagar les flames
ARA A PORTADA
-
Successos Quatre dels ferits en l’accident d’autobús de Lleida, en estat crític Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Un autocar xoca contra la façana de la Diputació de Lleida i deixa 35 ferits, 4 d’ells crítics Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els afectats de l’incendi de Torrefeta reclamen agilitat per reduir el risc de foc al camp Redacció
-
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
Publicat el
10 de juny de 2017 a
les 19:10
Actualitzat el
10 de juny de 2017 a les
19:21
Et pot interessar
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
-
Societat Doctor Prats encapçalarà el cartell de l’Aquelarre de Cervera
-
Societat
El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa
-
Societat L’incendi de la Llitera ja és el pitjor de l’any a la península
-
Societat Lleida accelera el creixement econòmic i supera el ritme del conjunt de Catalunya
-
Societat
La pressió de la gran distribució enfonsa els preus de la fruita de pinyol, segons Afrucat
