Els Bombers treballen en el rescat d'una escaladora ferida a Mont-rebei
La dona ha resultat ferida en rebre l'impacte d'un roc al cap i quedar-se penjada a mitja paret | Un altre escalador ha estat rescatat aquest matí a la mateixa zona
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2015 a les 18:49
Els Bombers han treballat aquest diumenge en el rescat de dos escaladors accidentats al congost de Mont-Rebei, al terme de Sant Esteve de la Sarga. El primer d'ells ha estat rescatat pels efectius dels GRAE, que s'han desplaçat fins la zona amb l'helicòpter. L'avís s'ha rebut sobre les 10:56h i l'escalador, un home de 38 anys, ha resultat ferit en caure-li un roc al peu i a la cama, i ha estat evacuat, amb helicòpter a l’Hospital de Tremp.
En aquests moments els Bombers treballen en el rescat d'un altra escaladora ferida en rebre l'impacte d'un roc al cap mentre practicava l'escalada, també al Congost de Mont-rebei. Segons l'avís, que s'ha rebut a les 15:35h, es tractaria d'una dona que, després de l'impacte, ha quedat penjada a mitja paret. Per fer el rescat de la ferida, s'ha activat l'helicòpter amb efectius dels GRAE i tres dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat.
Et pot interessar
-
Societat
Lleida posa a punt els seus rellotges
-
Societat
La pagesia bloqueja l’Eix Transversal i exigeix mesures immediates contra la sobrepoblació de fauna
-
Societat
Ordeig reconeix que «s'ha de fer més» en el control de la fauna cinegètica
-
Societat
Condemnat a 3 anys i mig de presó l'acusat d'apunyalar un jove a Cervera
-
Societat
Lleida inaugura el Cucalòcum més gran
-
Societat
Sort torna a somriure amb el 23112, el primer cinquè premi de la rifa de Nadal
