Els Bombers de la Generalitat posposen fins demà la inspecció del perímetre que permetrà valorar si l'incendi a Vallbona de les Monges, que ha calcinat més de 15 hectàrees, ja es pot donar per extingit.
Durant la jornada d'avui, almenys tres dotacions terrestres han estat treballant a la zona per detectar qualsevol revifada. L'incendi va començar aquest dimarts, cap a les 13 h. Els bombers van activar fins a 26 dotacions, 16 terrestres i 10 aèries. Quan van poder controlar el foc, el cap ja havia avançat cap a una zona de conreus i pel flanc dret cap a la zona cremada l’any passat en l’incendi de Rocallaura, on van cremar unes 800 hectàrees.
Els bombers valoraran divendres si l'incendi de Vallbona de les Monges es dona per extingit
Esperaran a demà per fer una inspecció al perímetre afectat pel foc
- Incendi de Vallbona de les Monges -
- @bomberscat
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
03 d’agost de 2017 a
les 21:16
Actualitzat el
03 d’agost de 2017 a les
21:28
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
