Els propietaris del Lleida Esportiu volen tenir una reunió amb l’alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, el regidor d’Esports, Ignasi Amor, i els tècnics de la regidoria.
En un comunicat, els germans Esteve asseguren que van enviar un correu electrònic el passat 22 de novembre en el qual es demanava una trobada amb els dos polítics, una petició que, asseguren, no s’ha atès per part del consistori.
Per aquest motiu, han tornat a demanar aquest dimarts una reunió amb Pueyo i Amor per tal d’abordar la qüestió del conveni i la ruptura de l’entesa entre ajuntament i club que pretén l’equip de govern en constatar diversos incompliments.
[noticia]45852[/noticia]
Els Esteve reclamen una reunió amb Miquel Pueyo i Ignasi Amor
Societat
Asseguren que van demanar una trobada a finals de novembre i que la petició no ha estat contestada per l’ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de desembre de 2021 a
les 21:56
Actualitzat el
07 de desembre de 2021 a les
22:10
Et pot interessar
-
Societat
La plaça Ricard Viñes serà el punt de sortida de la manifestació unitària de l'11-N a Lleida
-
Societat
El segarrenc José Llorens se situa entre les 10 fortunes més grans de Catalunya
-
Societat
L’Arnau de Vilanova oferirà trombectomies també els caps de setmana per atendre els ictus més greus
-
Societat
Les pimes de Lleida cauen un 1% el 2025 malgrat créixer l’ocupació i la productivitat
-
Societat
L'Arnau reobre els quiròfans afectats per la fuita d'aigua de fa deu dies
-
Societat
Balaguer tornarà a intentar retransmetre la baixada de barques de la Transsegre
