La neu que ha caigut des de primera hora de la matinada ha deixat paisatges totalment blancs a les comarques de Ponent. A Lleida, on feia gairebé tres anys que no hi nevava, s'han registrat gruixos de neu de fins a set centímetres.
La darrera nevada va ser el 28 de febrer del 2018 i la ciutat va quedar enfarinada durant unes hores. Això ha fet que molts veïns de la ciutat hagin sortit al carrer a passejar i jugar amb la neu.
La vora del riu Segre o el turó de la Seu Vella s'han omplert de ninots de neu, trineus i fins i tot d'esquís. Des de primera hora del matí, uns 90 operaris de la ciutat netegen els carrers amb material fundent. Així mateix, el Pla Iglú amplia a tot el dia l'horari del refugi dels Camps Elisis i el servei d'àpats.
Els lleidatans surten al carrer per gaudir de la neu tres anys després de l'última nevada
Trineus, ninots de neu i fins i tot taules de snowboard i esquís han omplert la vora del Segre i el turó de la Seu Vella
ARA A PORTADA
-
Escac al camp català: el conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
Publicat el
09 de gener de 2021 a
les 14:36
Actualitzat el
09 de gener de 2021 a les
14:39
Et pot interessar
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
-
Societat
L'Arnau de Vilanova, pioner en l'anàlisi de l'impacte ambiental en la salut infantil
-
Societat
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
