La neu que ha caigut des de primera hora de la matinada ha deixat paisatges totalment blancs a les comarques de Ponent. A Lleida, on feia gairebé tres anys que no hi nevava, s'han registrat gruixos de neu de fins a set centímetres.
La darrera nevada va ser el 28 de febrer del 2018 i la ciutat va quedar enfarinada durant unes hores. Això ha fet que molts veïns de la ciutat hagin sortit al carrer a passejar i jugar amb la neu.
La vora del riu Segre o el turó de la Seu Vella s'han omplert de ninots de neu, trineus i fins i tot d'esquís. Des de primera hora del matí, uns 90 operaris de la ciutat netegen els carrers amb material fundent. Així mateix, el Pla Iglú amplia a tot el dia l'horari del refugi dels Camps Elisis i el servei d'àpats.
Els lleidatans surten al carrer per gaudir de la neu tres anys després de l'última nevada
Trineus, ninots de neu i fins i tot taules de snowboard i esquís han omplert la vora del Segre i el turó de la Seu Vella
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2021 a les 14:36
Actualitzat el 09 de gener de 2021 a les 14:39
Et pot interessar
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
-
Societat
Lleida se’n salva: la Xina limita el veto al porc espanyol només a Barcelona
-
Societat
Mercolleida aplica una rebaixa històrica del preu del porc després dels casos de pesta
-
Societat
Els ramaders confien que les mesures de bioseguretat frenin l’avenç de la pesta porcina
-
Societat
Desallotjat el bloc del carrer Santiago Rusiñol de Borges en un operatiu sense incidents
