A Lleida es noten les conseqüències de la pandèmia en el sector de la restauració, els bars 1203 del Turó de la Seu Vella i El Raier del Damunt, ubicat en la part superior del Palau de Congressos de la Llotja, que pertanyen tots dos a l’empresa Tu Tries Gastronomia S.L., han presentat concurs de creditors degut a la crisi derivada de les restriccions en el sector de l’hostaleria per intentar aturar la propagació de la Covid-19.
Segons ha explicat l’advocat que porta el cas, Enric Vicente, en aquests moments s’estan duent a terme tots els tràmits que marca la llei concursal. Malgrat que, no va transcendir a quantes persones podria afectar la situació generada pel concurs de creditors ni a quant s’elevaria la xifra del deute que existeix amb els proveïdors i amb tots els treballadors.
Diverses empreses del sector hostaler ja han mostrat el seu interès per aquests negocis, tot i que encara no s’ha resolt el procés concursal.
Els locals de la Seu Vella i de la Llotja tanquen per la pandèmia
Societat
Els dos bars de Lleida baixen la persiana
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de març de 2021 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Mollerussa commemora el Dia Mundial de la Salut Mental amb una caminada i una parada solidària
-
Societat
Les 10 millors cançons del Gitano de Balaguer
-
Societat
L'IRTA i Agrotecnio busquen claus epigenètiques per criar porcs més resistents a l'estrès i a les malalties
-
Societat Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015
-
Societat
El Gitano de Balaguer: l'antiheroi de la música que va fer popular la irreverència
-
Societat
Condemnat a un any de presó per agredir l'alcalde d'Alins en un bar per un conflicte escolar
