L'Acadèmia de Suboficials de Talarn no farà el concert tradicional que feia prèvia a l'acte dels despatxos atès que des del govern no s'ha volgut retirar els llaços grocs que hi havia en una paret del Teatre La Lira del municipi. Per aquest motiu, els militars han declinat fer aquest concert, que finalment es farà a l'acadèmia.
El govern de Tremp no anirà a l'entrega de despatxos de l'acadèmia militar de Talarn, que es celebra aquest divendres amb la presència de Felip VI. L'alcaldessa del municipi, Pilar Cases, considera que els membres del seu executiu no hi han de fer res al costat d'un monarca que n ha volgut rebre Carme Forcadell i Roger Torrent.
Els militars de Talarn no faran un concert al teatre de Tremp perquè hi ha llaços grocs en una paret
Societat
El govern municipal s'ha negat a retirar-los
ARA A PORTADA
-
Successos Cinc ferits, tres d’ells crítics, en bolcar un vehicle a Ribera d’Urgellet Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
-
Publicat el
04 de juliol de 2019 a
les 07:52
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat La manca de capacitat de la xarxa elèctrica pot frenar nous habitatges a Lleida
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
