Els Mossos d'Esquadra van detenir divendres passat un veí de Vielha de 52 anys i nacionalitat espanyola com a suposat autor d'un delicte d'homicidi del propietari d'un prostíbul de la capital aranesa. Els fets es remunten a mitjans de l'any 2007 i van tenir lloc a Tolosa de Llenguadoc.
Al no trobar-se l'autor material la policia francesa va emetre una ordre internacional de detenció i lliurament per al sospitós que ara ha estat detingut després que un mosso d'esquadra que estava fent investigació va veure-hi coincidències amb el veí de Vielha el passat 3 de febrer.
La detenció es va fer de matinada amb un ampli dispositiu policial a la capital aranesa on hi van participar agents de diverses unitats. El detingut va passar dissabte passat a disposició judicial del jutjat central d'instrucció de l'Audiència Nacional i allà es determinarà la seva extradició a França.
Els Mossos d'Esquadra detenen l'autor de l'homicidi del propietari d'un prostíbul de Vielha
Els fets van tenir lloc a mitjan de l'any 2007 a Tolosa de Llenguadoc
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de febrer de 2016 a
les 18:59
Actualitzat el
08 de febrer de 2016 a les
19:05
Et pot interessar
-
Societat
Agenda del pont de maig a Ponent: 1, 2 i 3 de maig
-
Societat
Perdonen un deute de més de 40.000 euros a un lleidatà addicte al joc
-
Societat
La producció d'albercocs a Catalunya es mantindrà enguany amb unes 17.000 tones
-
Societat
María Pilar Callejero, primera comissària en cap de la Policia Nacional a Lleida
-
Societat
L'Arnau de Vilanova derivarà a partir del maig la meitat de les operacions
-
Societat Confirmada la pena de 3,5 anys de presó per a dos homes acusats d'agredir-ne un altre a Lleida
