​Els Mossos detenen per segon cop en menys d'una setmana un home de 28 anys per robar en bars de Lleida

Va endur-se els diners i la caixa enregistradora de dos establiments i va lesionar un client a principis de juliol

Publicat el 01 d’agost de 2023 a les 18:50
Actualitzat el 01 d’agost de 2023 a les 18:53
Els Mossos d'Esquadra han detingut per segon cop en menys d'una setmana un home de 28 anys per robar en dos bars de Lleida a principis de juliol. La policia ja el va detenir el passat dimecres per endur-se els diners de la caixa d'un bar del carrer Cardenal Remolins i lesionar greument a la cama un dels clients que van intentar evitar el furt, uns fets que van tenir lloc el dia 7 de juliol.

La segona detenció s'ha efectuat aquest dilluns, i els Mossos l'acusen d'accedir per la força a un establiment del carrer Dolors Lolin Sabaté de Lleida i endur-se la caixa enregistradora, en aquest cas el passat dia 5 de juliol.

El darrer arrest es va produir al carrer Josep Pla de la capital del Segrià, gràcies a la col·laboració ciutadana. El detingut, amb antecedents, passarà novament a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.