Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per localitzar quatre menors d'edat que haurien estat sostrets d'un centre de tutela de Raimat (Segrià), tal com ha avançat Segre i ha pogut confirmar l'ACN.
El mateix equipament va donar l'avís dels fets a la policia i va presentar la denúncia el passat divendres. Aquest mateix dia, la policia va detenir el pare dels nens, que ha passat a disposició judicial. Segons el diari lleidatà, es tractaria de quatre germans que es troben sota la tutela de la Generalitat.
Els Mossos investiguen qui poden ser els responsables de la sostracció dels menors i on serien. En aquest sentit, no es descarta que hagin pogut sortir de l'estat.
Els Mossos investiguen la sostracció de quatre menors d'un centre de Raimat i detenen el pare
El mateix equipament va denunciar els fets a la policia
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2024 a les 11:09
Actualitzat el 21 de gener de 2024 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat Lleida posarà en marxa un banc de finques agràries per promoure l'Horta
-
Societat Aquests són els millors kebabs de Lleida
-
Societat El bisbe de Lleida destaca la «interpretació dels signes dels temps» que té Lleó XIV
-
Societat Ferrocarrils impulsarà la reforma de l’estació de Vallfogona de Balaguer amb el suport ciutadà