Els taxistes de Lleida han convocat per aquest dimarts una marxa lenta que duran a terme entre les 13 i les 15 hores per expressar la seva solidaritat a la vaga i a les mobilitzacions que porten a terme els seus companys de Barcelona per exigir que es limitin les llicències dels VTC, protestes a les quals s'han anat sumant taxistes d'altres ciutats. Tele Ràdio Taxi Lleida, cooperativa que agrupa el 70% dels taxis de la capital del Segrià, i l'agrupació Loteutaxi, que representa el 16% dels vehicles de Lleida, han acordat fer l'aturada de forma conjunta. A la una de la tarda concentraran els seus vehicles a la zona del Camp d'Esports, des d'on tenen previst desplaçar-se fins a la subdelegació del govern a la capital del Segrià. Durant les dues hores d'aturada, els taxistes lleidatans només oferiran serveis mínims per a urgències o trasllats de caràcter sanitari.
Els taxistes lleidatans, però, no tenen previst, de moment, desplaçar-se per prendre part en les mobilitzacions de Barcelona o en altres que puguin dur-se a terme en el marc de la vaga indefinida en el sector. Tot i això, estan en contacte amb la resta de cooperatives i d'associacions del sector per veure com evoluciona la vaga, segons ha explicat el vicepresident de Tele Ràdio Taxi Lleida.
Els taxis de Lleida han treballat amb normalitat aquest dilluns a l'espera de la reunió entre Foment i les associacions de taxistes, que finalment ha acabat sense acord entre les parts, ja que inicialment el sector ha valorat com insuficients les propostes del ministeri.
Cal tenir en compte que vehicles de transport de viatgers amb conductor d'empreses d'Uber i Cabify tenen una escassa presència a la capital del Segrià, a diferència del que succeeix en ciutats amb major presència del turisme com és el cas de Barcelona.
Els taxistes de Lleida faran una marxa lenta aquest dimarts
Tele Ràdio Taxi Lleida i Loteutaxi es concentraran amb els seus vehicles al Camp d'Esports i es desplaçaran fins a la subdelegació del govern espanyol
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 30 de juliol de 2018 a les 21:41
Actualitzat el 30 de juliol de 2018 a les 21:44
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
