Els treballs per desenrunar la carretera del Port del Comte que va patir una esllavissada fa tres setmanes s'iniciaran dimarts vinent. A través d'un comunicat, la Diputació de Lleida ha explicat que l'objectiu és reobrir la via al trànsit a principis del mes de desembre, abans que comenci la temporada d'esquí.
La carretera en qüestió dona accés a les pistes del Port del Comte i, tot i que existeix una via alternativa, en una reunió celebrada aquest divendres amb l'Ajuntament de la Coma i la Pedra, la Diputació ha demanat celeritat en els treballs. El cost total de l'obra és de 177.000 euros.
El consistori solsoní ha adjudicat les obres pel procediment d'urgència a l'empresa Geobrugg, que s'encarregarà de l'estabilització del cingle i la neteja de la runa.
Dels 177.000 euros que costarà la intervenció, el 45% l'assumeix la Diputació de Lleida, el 45% la Generalitat i el 10% restant anirà a càrrec de l'Ajuntament de la Coma i la Pedra i el Consell Comarcal del Solsonès.
Els treballs per desenrunar la carretera del Port del Comte afectada per una esllavissada començaran dimarts
L'objectiu és obrir la via abans que s'iniciï la temporada d'esquí
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de novembre de 2018 a les 22:49
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida