Una menor de sis anys ha estat a punt de morir ofegada aquest dimecres a la tarda a les piscines municipals de Mollerussa. Segons ha informat el consistori, la nena, que es veïna de Mollerussa, ha estat rescatada pels socorristes i un cop reanimada i estabilitzada se l'ha traslladat en ambulància a l'Hospital Arnau de Vilanova amb pronòstic greu.
Els fets han tingut lloc pels volts de les quatre de la tarda a la piscina gran del complex municipal quan els socorristes s'han adonat que la menor, que s'estava banyant en una zona que té 1,20 metres de profunditat, no es movia i han acudit ràpidament per treure-la de l'aigua. Mentre un d'ells ha iniciat les maniobres de reanimació, l'altre ha anat a buscar el desfibril·lador, que no ha estat necessari utilitzar, ja que la nena ha pogut ser estabilitzada.
La menor ha estat traslladada a l'Hospital Arnau de Vilanova per fer una valoració del seu estat.
En estat greu una menor de sis anys que ha estat a punt de morir ofegada a Mollerussa
La nena ha pogut ser reanimada i estabilitzada pels socorristes abans de ser evacuada en ambulància a l'Hospital Arnau de Vilanova
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2019 a
les 19:17
Et pot interessar
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei
-
Societat
Rècord de participació a les PAU a Lleida amb 2.694 estudiants i controls per detectar dispositius
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
