L'home de 52 anys detingut aquest dilluns a Alcoletge (Segrià) per atracar set vegades una mateixa benzinera d'aquesta població des del febrer del 2021 ha quedat en llibertat després de passar a disposició judicial aquest dijous al jutjat de guàrdia de Lleida.
La jutgessa, però, li ha prohibit acostar-se a la benzinera. Segons fonts judicials, els 7 casos els porten jutjats diferents i la magistrada només s'ha pogut basar en l'últim per prendre una decisió; l'ocorregut el 17 de desembre, quan la treballadora va poder sortir i tancar dins de l'establiment el lladre, que havia acudit al despatx en no trobar diners a la caixa. Fonts policials asseguren però que hi ha prou proves per relacionar el detingut amb els 7 robatoris amb intimidació.
Els Mossos d'Esquadra van obrir una investigació a principis de l'any passat després de diversos atracaments en aquesta benzinera d'Alcoletge. En els diferents assalts, un encaputxat amb la cara coberta amb un tapaboques accedia a la benzinera i, després d'amenaçar la treballadora amb un ganivet, robava la recaptació i fugia a peu per camins rurals de la zona. Els Mossos finalment el van poder identificar i el van localitzar i detenir dilluns a la tarda.
En llibertat el detingut per atracar set vegades una benzinera d'Alcoletge
El lladre ha passat a disposició judicial i la jutgessa de guàrdia li ha prohibit acostar-se l'estació de servei
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de desembre de 2022 a les 17:07
Actualitzat el 22 de desembre de 2022 a les 18:17
Et pot interessar
-
Societat Investiguen un veí de Rosselló per matar amb un quad una vaqueta en un «encierro»
-
Societat Centenars de persones es manifesten a Lleida amb motiu de la vaga per Palestina
-
Societat Els preus continuen pujant a Lleida amb l’educació i l’habitatge com a motors de la inflació
-
Societat Els piquets i les concentracions en defensa de Palestina mobilitzen desenes de persones a Lleida
-
Societat Golmés es vesteix d’art i emoció amb MIUSES, la desfilada més esperada de JRS
-
Societat S'enfronta a 10 anys de presó per intentar matar un home amb una arma blanca a Cervera