La magistrada del jutjat de guàrdia de Lleida ha decretat presó provisional comunicada i sense fiança per a un jove de 26 anys que va ser detingut diumenge per circular a una velocitat punible, drogat i sense haver obtingut mai el carnet de conduir.
Els fets van tenir lloc pels volts de les set de la tarda quan una patrulla de la Guàrdia Urbana va aturar un conductor en un control de documentació al carrer Camp de Mart. Aleshores es va fugar del control a gran velocitat i va començar una persecució mentre el jove conduïa de forma temerària per voreres i sentits contraris fins que va provocar un accident a l'N-240 al quilòmetre 97.
Després de patir l'accident, el conductor va fugir a peu fins que va ser detingut per la Guàrdia Urbana. És natural del Marroc i veí d'Aitona (Segrià).
Envien a presó un jove de 26 anys que conduïa drogat i sense carnet a Lleida
Va provocar un accident de trànsit a l'N-240 i es va donar a la fuga
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de març de 2021 a
les 19:27
Actualitzat el
08 de març de 2021 a les
19:35
Et pot interessar
-
Societat
Del campanar al pantà en un minut: neix la tirolina més llarga de Catalunya
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
L'evolució de les energies renovables: plaques solars damunt de fruiters o a l'aigua
-
Societat
La UdL vol avançar cap a la internacionalització de la formació dual
-
Societat
Les pedregades de dilluns van afectar fruiters a tres comarques de Ponent
-
Societat
Salvem Cal Macià exigeix a Cultura que apuntali la casa de Vallmanya de manera urgent
