Els Mossos d'Esquadra han denunciat el conductor d'una motocicleta que van enxampar diumenge dues vegades en tres minuts circulant per la C-12 a Maials (Segrià) a més del doble de la velocitat permesa.
Primer va ser detectat a 208 km/h a les 10.19 h i després va tornar a passar en direcció contrària a 199 km/h a les 10.22 h. L'home, de 44 anys i veí de Lleida, ha estat denunciat per conduir a una velocitat penalment punible.
Enxampat dues vegades en tres minuts un motorista a més del doble de la velocitat a Maials
Societat
L'home, de 46 anys, va ser detectat a 208 km/h i després va tornar a passar en direcció contrària a 199 km/h
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
25 d’abril de 2023 a
les 06:54
Actualitzat el
25 d’abril de 2023 a les
08:58
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
El Pirineu lleidatà, la zona de Catalunya amb més pobles abandonats
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
-
Societat
JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris
