La Guàrdia Urbana de Lleida ha enxampat tres conductors sense carnet en només un dia. El primer interceptat va ser un home de 30 anys que no havia tingut mai el permís de conduir i que es va saltar un semàfor en vermell en dijous passat. Una hora més tard, els agents "caçaven" un altre conductor al carrer Alfred Perenya. Ja divendres, els urbans van sorprendre un motorista de 22 que no tenia ni carnet ni assegurança.
Enxampen tres conductors sense carnet en només un dia a Lleida
La Guàrdia Urbana els ha caçat pels carrers de la ciutat
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Els Bombers donen per controlats o extingits els deu incendis dels darrers dies a Ponent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un motorista ferit greu en precipitar-se per un barranc prop de Josa i Tuixén, a l'Alt Urgell Redacció
Publicat el
04 de juny de 2016 a
les 20:00
Actualitzat el
04 de juny de 2016 a les
20:05
Et pot interessar
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
-
Societat
Hestia Health Balaguer celebra 30 anys consolidat com un referent assistencial a les comarques de Lleida
-
Societat La Diputació aprova una moció en defensa del català a la Franja de Ponent amb l’única oposició del PP
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
