La Guàrdia Urbana de Lleida va enxampar aquest dilluns un motorista circulant a 124 km/h pel pont de Pardinyes, quan la velocitat de la via està limitada a 50 km/h.
Els fets van passar deu minuts després de les set de la tarda durant un control de velocitat muntat per la policia local. L'home, de 42 anys i veí de Lleida, ha estat denunciat penalment per un delicte contra la seguretat viària.
Enxampen un motorista a 124 km/h per Lleida, en un tram limitat a 50 km/h
Societat
L'home, de 42 anys, ha estat denunciat penalment per un delicte contra la seguretat viària
- Imatge del motorista enxampat per la Guàrdia Urbana de Lleida a una velocitat penalment punible. Imatge del 30 de març de 2021. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
-
Successos Una baralla a Lleida acaba amb cinc joves ferits per apunyalament i un detingut Neus Climent
-
Successos Localitzen un cadàver a la séquia de Torrefarrera, a tocar de Lleida Anna Mira Perich | ACN
-
-
Publicat el
30 de març de 2021 a
les 20:49
Et pot interessar
-
Societat
Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
