La Guàrdia Civil va enxampar dimarts a Fraga un veí de Lleida de 42 anys que es feia passar per un veí d'Osca de 51 per fer l'examen teòric del carnet de conduir, a canvi de diners.
Tots dos estan investigats per un delicte d'usurpació d'estat civil i, segons els investigadors, el veí de Lleida, que utilitzava diverses identitats, no era la primera vegada que feia el mateix, ja que es va saber que dies abans havia estat investigat pels mateixos fets a Navarra.
La suplantació d'identitat es va descobrir durant una inspecció destinada precisament a disminuir el frau en la obtenció de permisos de conduir, quan funcionaris de Tràfic van sospitar de l'investigat perquè no s'assemblava a la persona de la fotografia del carnet d'identitat.
La Guàrdia Civil va obrir diligències per aquests fets i les van lliurar als jutjats d'instrucció de Fraga, que podria citar els investigats a declarar.
Enxampen un veí de Lleida suplantant la identitat d'un altre a l'examen de conduir
L'home hauria fet el mateix fa uns dies a Navarra i se l'investiga per un delicte d'usurpació d'estat civil
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de març de 2021 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
La UdL vol avançar cap a la internacionalització de la formació dual
-
Societat
Les pedregades de dilluns van afectar fruiters a tres comarques de Ponent
-
Societat
Mig any de presó per al pastisser de Lleida acusat d'inventar-se un robatori per a estafar l'assegurança
-
Societat
Ferrocarrils supera el mig milió de viatges a la línia Lleida–La Pobla i marca un nou rècord històric
-
Societat L’atur cau un 2,62% a Lleida, però la demarcació perd 527 llocs de treball a l'abril
