La Guàrdia Civil va enxampar dimarts a Fraga un veí de Lleida de 42 anys que es feia passar per un veí d'Osca de 51 per fer l'examen teòric del carnet de conduir, a canvi de diners.
Tots dos estan investigats per un delicte d'usurpació d'estat civil i, segons els investigadors, el veí de Lleida, que utilitzava diverses identitats, no era la primera vegada que feia el mateix, ja que es va saber que dies abans havia estat investigat pels mateixos fets a Navarra.
La suplantació d'identitat es va descobrir durant una inspecció destinada precisament a disminuir el frau en la obtenció de permisos de conduir, quan funcionaris de Tràfic van sospitar de l'investigat perquè no s'assemblava a la persona de la fotografia del carnet d'identitat.
La Guàrdia Civil va obrir diligències per aquests fets i les van lliurar als jutjats d'instrucció de Fraga, que podria citar els investigats a declarar.
Enxampen un veí de Lleida suplantant la identitat d'un altre a l'examen de conduir
L'home hauria fet el mateix fa uns dies a Navarra i se l'investiga per un delicte d'usurpació d'estat civil
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2021 a les 20:10
Et pot interessar
-
Societat De les ombres celtes al record dels difunts: l’origen pagà de Tots Sants i la Castanyada
-
Societat
Reclamen als ajuntaments de Lleida que ofereixin espais per celebrar cerimònies fúnebres
-
Societat
El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
-
Societat
Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
-
Societat
Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
-
Societat
Demanen 14 anys de presó per a un home acusat d'intentar matar la parella a la Val d'Aran
