La Guàrdia Civil va enxampar dimarts a Fraga un veí de Lleida de 42 anys que es feia passar per un veí d'Osca de 51 per fer l'examen teòric del carnet de conduir, a canvi de diners.
Tots dos estan investigats per un delicte d'usurpació d'estat civil i, segons els investigadors, el veí de Lleida, que utilitzava diverses identitats, no era la primera vegada que feia el mateix, ja que es va saber que dies abans havia estat investigat pels mateixos fets a Navarra.
La suplantació d'identitat es va descobrir durant una inspecció destinada precisament a disminuir el frau en la obtenció de permisos de conduir, quan funcionaris de Tràfic van sospitar de l'investigat perquè no s'assemblava a la persona de la fotografia del carnet d'identitat.
La Guàrdia Civil va obrir diligències per aquests fets i les van lliurar als jutjats d'instrucció de Fraga, que podria citar els investigats a declarar.
Enxampen un veí de Lleida suplantant la identitat d'un altre a l'examen de conduir
L'home hauria fet el mateix fa uns dies a Navarra i se l'investiga per un delicte d'usurpació d'estat civil
ARA A PORTADA
-
El Govern ressuscita l’Eix Transversal Ferroviari en plena crisi de Rodalies Arnau Urgell i Vidal | Bernat Surroca Albet
-
Raimat, símbol del deteriorament ferroviari: més de 20 anys amb limitació de velocitat Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
La Fiscalia demana 6 anys de presó per a Albert Esteve per un presumpte frau a la Seguretat Social Redacció
-
-
Òmnium demana a la Paeria de Lleida més esforços per garantir els drets lingüístics dels catalanoparlants Redacció
Publicat el
18 de març de 2021 a
les 20:10
Et pot interessar
-
Societat
Troben un projectil de la Guerra Civil durant unes obres del canal Segarra-Garrigues a l'Albagés
-
Societat
El Govern donarà ajudes als pagesos que es vulguin jubilar i traspassin les seves terres als joves
-
Societat
Mor Lluís Garrofé, referent de l'excursionisme català
-
Societat
Alcaldes del Pla d’Urgell alerten de la manca de metges i exigeixen solucions
-
Societat
L'Arnau de Vilanova incorpora bressols de collit per facilitar el contacte entre la mare i el nadó
-
Societat
El Saló de l’Automòbil de la Fira de Sant Josep de Mollerussa incrementarà un 25% la superfície
