La Sala de Sant Domènec de la Seu d'Urgell serà l'escenari aquest dijous, 14d'abril, a les vuit del vespre, de l'acte de presentació del llibre 'Alt Urgell, una visió de conjunt. Volum III' escrit per Amadeu Gallart, Sol Gaschi Mercè Grau.
La presentació d'aquest llibre estarà presidida per l'alcalde de la Seu d'Urgell, Albert Batalla, on hi prendran part els mateixos autors d'aquest tercer volum.
L'acte serà conduït per l'escriptor urgellenc, Isidre Domenjó, i comptarà amb la intervenció del catedràtic de Ciències Polítiques i de l'Administració de la Universitat Pompeu Fabra, Francesc Pallarès Porta.
Aquesta presentació s'emmarca en la programació cultural Abril de Lletres, organitzat per l'Ajuntament de la Seu, el Consell Comarcal de l'Alt Urgell, la Diputació de Lleida, l'Institut d'Estudis Ilerdencs i el Servei Educatiu de l'Alt Urgell-Cerdanya del Departament d'Ensenyament.
