La xerrada forma part del conjunt de presentacions que la Fundació porta a terme a totes les comarques rurals de Catalunya i s’adreça a dones d’entre 18 a 65 anys que siguin tant treballadores com aturades. En aquestes sessions es presenta el projecte i, en aquest sentit, es parlarà dos temes: tenir feina i cotitularitat. 
Sobre la idea de ‘tenir feina’ es plantegen les possibilitats de tenir-ne i les habilitats personals i professionals que hi intervenen. També es treballen aspectes relacionats amb l’autoestima (per ajudar a descobrir les possibilitats de cadascuna), el lideratge i l’autoorganització del temps. Pel que fa referència a la cotitularitat de les explotacions agràries i ramaderes, s’explica què és i com s’hi pot accedir. 
El Projecte Rudona està subvencionat pel Servei d’Ocupació de Catalunya, així com el Fons Social Europeu. Compta amb el suport del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya, la Fundació del Món Rural i també del Servei d’Infomació i Atenció a la Dona del Pallars Jussà.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2009 a les 17:08
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
- 
												 Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
- 
												 Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
- 
												 Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
- 
												 Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
- 
												 Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions

 
															 
															 
															 
															 
															