Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat a les nou de la nit el foc que crema des de les cinc de la tarda a Vallbona de les Monges (Urgell). Uns 180 membres del cos d'extinció d'incendis han aconseguit perimetrar les flames amb línies d'aigua.
L'incendi tenia un potencial de 500 hectàrees però n'ha cremat 50 repartides entre sòl agrícola i forestal. Les 13 dotacions aèries que han arribat a treballar al foc s'han retirat amb la caiguda del sol, i es preveu que una cinquantena de dotacions terrestres segueixin remullant la zona durant tota la nit.
Els Bombers destaquen els avantatges que no hi ha vent a la zona ni simultaneïtat d'incendis. Les flames han començat en una zona agrícola i s'han propagat cap a vegetació forestal entre Rocallaura i Belltall.
Estabilitzat l'incendi de Vallbona de les Monges després de cremar 50 hectàrees
Una cinquantena de dotacions dels Bombers seguiran remullant la zona tota la nit
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2022 a les 21:31
Et pot interessar
-
Societat Agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'octubre
-
Societat Aragó rebutja l’informe independent sobre Sixena i exigeix començar a embalar les pintures
-
Societat L’aigua de mar fa el salt a la cuina: menys sal, més gust segons un estudi de l’IRTA
-
Societat El panís torna a la plana d’Urgell, però amb collites irregulars i menys rendiment per la calor i l’aranya
-
Societat L’acusat de violar la seva filla a Lleida evita la presó després d’un acord judicial
-
Societat La UdL triarà nou rector al novembre i M. Àngels Balsells s'hi presentarà