L'estació d'esquí de Boí Taüll, gestionada per Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha estat nominada com la millor estació d'esquí d'Espanya per als World Ski Awards 2024. Aquesta nominació reconeix l'excel·lència en el turisme de neu i destaca la qualitat i serveis excepcionals que ofereix l'estació. Boí Taüll comparteix aquesta distinció amb vuit altres estacions espanyoles, demostrant la seva competència i popularitat en el sector.
El premi, atorgat per l'organització internacional World Travel Awards, es decideix mitjançant una votació popular que implica aficionats a l'esquí i professionals del turisme. Les votacions estaran obertes fins a l'11 d'octubre, donant temps als entusiastes de la neu per expressar el seu suport a les seves estacions preferides.
La direcció de l'estació ha expressat el seu agraïment per aquesta nova nominació, subratllant que aquest reconeixement és el resultat del treball intens de l'equip de Boí Taüll. També han estès el seu agraïment a la Vall de Boí i a l'Alta Ribagorça, destacant la seva contribució com a destí hivernal de referència.
Boí Taüll, que ja ha guanyat el premi en tres ocasions (2018, 2019 i 2020), és considerada una de les estacions més completes dels Pirineus. Amb una àrea esquiable de 550 hectàrees, ofereix més de 45 quilòmetres de pistes, incloent-hi 43 pistes d'esquí, 4 itineraris d'esquí de muntanya i una pista exclusiva per a trineus. L'estació es distingeix per les seves cotes elevades, amb el Puig Falcó a 2.751 metres i la base a 2.035 metres, i ofereix opcions per a esquiadors de tots els nivells, incloent-hi zones de forapistes per als aficionats a l'esquí de muntanya.
Una estació d'esquí lleidatana opta a ser la millor de l'Estat
Societat
Boí Taüll, amb el suport de la Vall de Boí i l'Alta Ribagorça, busca la seva quarta victòria gràcies al treball intens del seu equip
ARA A PORTADA
-
Política És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals? Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
10 de juliol de 2024 a
les 12:38
Et pot interessar
-
Societat
Lleida tindrà vuit parades de castanyes: consulta on seran
-
Societat Lleida registra 533 compravendes d’habitatges a l’agost, la segona xifra més alta des del 2008
-
Societat
El TSJC anul·la la concessió del mobiliari urbà de Lleida per falta de control de la solvència de l’empresa
-
Societat
La Diputació de Lleida es desmarca d’una xerrada de Ramon Cotarelo a Juneda i exigeix retirar-ne el logotip
-
Societat
La mort de l’os Cachou inspira una sèrie sobre la polarització i la identitat de l’Aran
-
Societat
Una incidència en les obres del bloc quirúrgic obliga a tancar sis quiròfans de l’Arnau de Vilanova
