Setze passatgers del tren de la Pobla van haver de ser evacuats dissabte després que una avaria deixés inutilitzat un dels combois de la línia Lleida-la Pobla de Segur en direcció a la capital del Segrià. El tren va quedar aturat a pocs minuts d'arribar a Tremp i els usuaris van haver de ser traslladats mitjançant taxis als seves respectives destinacions.
A causa de l'avaria, que els tècnics de Ferrocarrils estan investigant, es va habilitar un servei alternatiu de bus per carretera per cobrir els últims trajectes del dia. El servei va recuperar la normalitat ahir diumenge. Aquesta ha estat la primera avaria dels nous combois, que van entrar en funcionament el mes de juliol de l'any passat.
Evacuats setze passatgers del tren de la Pobla per una avaria
Ferrocarrils va habilitar taxis i un servei de bus per suplir el comboi avariat dissabte | El servei va recuperar diumenge la normalitat
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juny de 2017 a les 20:36
Et pot interessar
-
Societat La nova fira Agobiotech Forum de Lleida ja registra un 85% d’ocupació
-
Societat Els ramaders del Pirineu tanquen un bon estiu de pastura a la muntanya de Llessui
-
Societat Detinguts amb 640 porros a punt de vendre en una falsa associació cannàbica de Cervera
-
Societat La nova Tracjusa promet menys emissions i més energia verda a les Garrigues
-
Societat ERC defensa el Condal com a futur centre d’arts de Balaguer i rebutja l’ús com a aparcament
-
Societat Elisabet Lizaso deixa l’alcaldia de Camarasa després de deu anys