Èxit de participació en la Mitjà Marató de Puigcerdà

Publicat el 23 d’octubre de 2007 a les 14:21

La cursa es va disputar en dues categories. En la masculina, l’atleta de local de Puigcerdà, Abdeslam Louah (CA Sant Boi), va ser resultar guanyador amb un t3emps d’ 1h 16’ 33’’, per davant de de Josep Lluis Marichita (independent) amb 1h16’54” i tercer Ramon Noguera (Jarribu) amb 1h 18’11”.

D’altra banda, en la categoria femenina, els tres primers llocs han estat també per atletes de Puigcerdà, primera Alba Carbonell (Atlètic Palafrugell) amb un temps de 1h32’39”, segona Gemma Arró (independent) amb 1h 35’01” i tercera Jamila Achfari amb un temps de3 1h35’14”.

Tots els participants coincideixen en que aquesta és una de les curses de fons més agradables de córrer per la bellesa i varietat de paisatges que descobreixen els corredors tot i la seva duresa.

 

 

mitjà marató de Puigcerdà Mitjà marató de Puigcerdà.