El municipi de Castellserà (Urgell) ha viscut aquest diumenge amb el temor a un contagi per coronavirus.
La família d'una dona octogenària que ha mort per problemes respiratoris ha estat el focus de l'atenció després que una dona que havia viatjat amb la persona que posteriorment ha traspassat notés símptomes de mal de coll. La dona ha avisat al 061 i s'ha activat un protocol que ha acabar amb la policia acordonant la zona fins que s'ha retirat el cos, cap a les onze de la nit.
Segons ha informat l'alcalde, Marcel Pujol, es tracta d'una falsa alarma provocada per una activació errònia del protocol. Ara, el forense haurà de determinar la causa de la mort de la dona, per bé que des del Departament de Salut es descarta que sigui un nou cas de la malaltia.
Falsa alarma de contagi de coronavirus en un municipi de Lleida
Societat
Un grup de persones van ser confinades després d'avisar al 061
ARA A PORTADA
-
-
Política Sánchez tanca files amb Mínguez en plena polèmica pels pisos de la seva parella Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política El PSC de Lleida ratifica Montse Mínguez com a cap de llista al Congrés per al 29-N Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 07:27
Et pot interessar
-
Societat Dos homes s'enfronten a penes de 9 i 8 anys de presó per agredir sexualment dues dones a Lleida
-
Societat Les analítiques del pantà de la Torrassa no detecten toxines a l'aigua
-
Societat
Renoven el ferm d'un tram d'uns 2,5 km de l'N-240 al polígon dels Frares a Lleida
-
Societat
Sis entitats ecologistes volen recuperar el projecte per reintroduir el linx boreal al Pirineu
-
Societat
Balaguer no s’allibera dels coloms
-
Societat
Mollerussa commemora el Dia Mundial de la Salut Mental amb una caminada i una parada solidària
