Un jove de 29 anys va resultar ferit de gravetat, ahir al migdia, mentre esquiava a l’estació d’esquí de Port Ainé, al terme municipal de Rialp. Segons fonts de l’estació, el noi, que esquiava juntament amb un grup de persones, va perdre el control mentre baixava per la pista de l’Estadi, de categoria vermella, i va acabar impactant contra un canó de neu artificial.
Els fets van tenir lloc al voltant de les 15 hores. El jove va ser atès en primera instància pel personal mèdic de l’estació, que va optar per avisar els Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) davant la gravetat de les ferides. El SEM, que va rebre l’avís a les 15:48 hores, es va desplaçar fins a l’estació amb un helicòpter per traslladar el ferit fins a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on aquest dilluns seguia ingressat, estable, a l’UCI.
Els fets es van produir només un dia després de l’accident d’un altre esquiador, en aquest cas a la Coma del Forn, al terme municipal de Lladorre. En aquest cas, el ferit va ser evacuat en helicòpter pels GRAE dels Bombers, de caràcter lleu, amb ferides a la cama.
 
							
																					
																Ferit greu en xocar contra un canó de neu mentre esquiava a Port Ainé
Un helicòpter va traslladar el noi, de 29 anys, a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de gener de 2018 a les 16:35
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
- 
												 Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
- 
												 Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
- 
												 Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
- 
												 Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
- 
												 Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions

 
															 
															 
															 
															 
															