La convocatòria de vaga a la funció pública catalana per aquest dimecres, també tindrà afectacions en el transport. Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) ha fixat el serveis mínims de cara a la jornada. Les línies Barcelona-Vallès, Llobregat-Anoia i Lleida-La Pobla oferiran el 50% del servei habitual a les hores punta. És a dir, des de les 6.30 a les 9.30 hores i de les 17 a les 20 hores.
Fora d'aquest interval de temps, la circulació de combois serà del 25%. Es tracten dels horaris establerts d'acord amb el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat. D'altra banda, els altres tres serveis que gestiona FGC: el Cremallera de Montserrat i el funicular de Sant Joan per tractar-se d'un servei turístic no tindran serveis mínims i el Cremallera de Vall de Núria farà el servei habitual.
FGC fixa els serveis mínims amb el 50% de trens en hores punta
La resta de la jornada serà del 25%
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida Redacció
Publicat el 11 de desembre de 2018 a les 21:57
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març