Fiscalia investiga com un delicte greu l'agressió a una infermera del CAP de Balaguer el 4 de gener. Aquest dijous havia de tenir lloc als jutjats de la capital de la Noguera un judici per fets lleus però s'ha suspès i s'han iniciat les diligències per delicte d'atemptat, segons fonts judicials.
Les agressions als sanitaris estan considerades atemptats amb intimidació greu o violència i poden ser castigades amb penes de presó que van des d'un a quatre anys.
Així mateix, també es poden imposar multes de tres a sis mesos. Una seixantena de persones es va concentrar dimecres a les portes del CAP de Balaguer per donar suport a la infermera agredida, que hauria rebut una bufetada per part de l'agressora.
Fiscalia investiga com a delicte greu l'agressió a una infermera del CAP de Balaguer
Societat
L'agressora podria ser condemnada fins a 4 anys de presó per atemptat a una sanitària
ARA A PORTADA
-
Societat Dos mesos esperant el tren: el robatori de coure desconnecta les Garrigues Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida estrena bitllets combinats d’AVE i autobús per viatjar al sud d’Andalusia Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Els tècnics de la Paeria de Balaguer qüestionen la instal·lació d’ombra del Mercadal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
24 de febrer de 2022 a
les 16:42
Et pot interessar
-
Societat
L'aturada del projecte del tramvia posa en escac el govern de Balaguer
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
Directius de MJ Gruas haurien admès el pagament de comissions a l’excap de carreteres
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
Les violacions augmenten un 56% a Lleida durant el primer semestre de l'any
-
Societat Els valors taxats dels habitatges a Lleida augmenten un 6,8% però es mantenen com el més baixos de Catalunya
