Fiscalia investiga com un delicte greu l'agressió a una infermera del CAP de Balaguer el 4 de gener. Aquest dijous havia de tenir lloc als jutjats de la capital de la Noguera un judici per fets lleus però s'ha suspès i s'han iniciat les diligències per delicte d'atemptat, segons fonts judicials.
Les agressions als sanitaris estan considerades atemptats amb intimidació greu o violència i poden ser castigades amb penes de presó que van des d'un a quatre anys.
Així mateix, també es poden imposar multes de tres a sis mesos. Una seixantena de persones es va concentrar dimecres a les portes del CAP de Balaguer per donar suport a la infermera agredida, que hauria rebut una bufetada per part de l'agressora.
Fiscalia investiga com a delicte greu l'agressió a una infermera del CAP de Balaguer
L'agressora podria ser condemnada fins a 4 anys de presó per atemptat a una sanitària
ARA A PORTADA
-
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Cinc detinguts pel matrimoni forçat d'una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky Redacció
-
-
Helena Kirchner obre les Festes del Sant Crist reivindicant el valor del passat com a clau per entendre el present Àlvar Llobet i Sotelo
-
El psiquiatre acusat d'estafar un pacient a Lleida torna a negar-ho a la repetició del judici Redacció
Publicat el 24 de febrer de 2022 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat
Brot de sarna a la residència Comtes d’Urgell de Balaguer: mesures d’aïllament en marxa
-
Societat
Alerten d'un senyal de l'A-2 amb el nom de Tàrrega escrit en castellà, en contra de la normativa
-
Societat
Els Mossos investiguen l’aparició d’onze bitllets falsos de 50 euros en una festa a Balaguer
-
Societat
L'acusat d'apunyalar la seva parella a Vielha es declara culpable i accepta 7 anys de presó
-
Societat
La família del jove mort a trets a Cappont el 2006 demana la reobertura del cas
-
Societat
Un detingut per un apunyalament a un menor en una baralla a Puigverd de Lleida
