Fornells acull un concert de música d'arrel tradicional

Aquest divendres 26 d'agost a les 19h, el Romànic en Viu celebrarà el cinquè concert, en aquest cas a Fornells de la Muntanya (municipi de Toses) amb la música d'arrel tradicional Mandinka d'en Sam Sussoh, gambià d'origen i resident a la comarca de La Selva.

Publicat el 23 d’agost de 2011 a les 16:12

Els 'Griots' son els encarregats de perpetuar la història i tradició del seu poble a través de la música, i els 'Jalis' son els que dins d'aquest llinatge musical ho fan a través de l'ús de la Kora (arpa llaüt membranòfona de 21 cordes). Aquest és el cas d'en Sam Sussoh, que ens farà un espectacle de kora i veu per submergir-nos un cop més a l'Àfrica subsahariana. Serà el darrer concert "africà" del Cicle, i de ben segur que tindrà la intensitat dels que l'han precedit en aquesta edició del Romànic en Viu. Trobareu tots els detalls del concert al web del Cicle.

L'organització regala dues entrades als seus seguidors de Facebook i Twitter. El resultat dels guanyadors es farà públic aquest dimecres.