La Fundació Aspros i l'Eix Comercial llançen la campanya de Nadal amb inclusió social

Fins al 26 de desembre, els tions gegants creats per persones amb discapacitat decoraran l'Eix Comercial de Lleida, amb un sorteig a Instagram per guanyar un val de 100 euros

Presentació de la campanya de Nadal
Presentació de la campanya de Nadal | Agència OMA
Redacció
16 de desembre de 2024, 11:22

La Fundació Aspros i l'Eix Comercial han iniciat el passat 13 de desembre, a la plaça Sant Francesc de Lleida, la seva campanya de Nadal, que enguany celebra el seu segon any. La inauguració ha comptat amb la presència de famílies, autoritats i representants de les dues entitats, al voltant d'un dels tions gegants creats per persones amb discapacitat de la Fundació Aspros.

Fins al 26 de desembre, l'Eix Comercial de Lleida tindrà tres tions gegants situats a diferents punts de la ciutat, com la plaça de la Diputació i l'avinguda Blondel. Les persones amb discapacitat que participen en el projecte han estat implicades en tot el procés de creació, des de la preparació dels troncs fins a la decoració nadalenca.

Lourdes Mora, responsable de Responsabilitat Social Corporativa de la Fundació Aspros, ha destacat que la campanya va més enllà de les celebracions nadalenques, ja que permet trencar barreres i visibilitzar les capacitats de les persones amb discapacitat. Anna Caballol, vicepresidenta de l'Eix Comercial, ha afegit que s'espera una gran afluència de visitants, amb l'objectiu de reforçar el compromís amb la inclusió social.