L’entrenador del Lleida Esportiu, Gabri Garcia, ha apuntat contra alguns jugadors després de la derrota d’aquest diumenge contra la Peña Deportiva per 2 a 1.
En roda de premsa, el tècnic ha lamentat la davallada de la segona part i ha assegurat que vol estar amb l’equip, però ha demanat la mateixa implicació a tota la plantilla: “Estic amb qui hi vulgui ser”, ha dit l’entrenador, que ha vist com el seu equip no ha sumat cap punt en els darrers tres partits de lliga.
Es futbolistes, per la seva banda, han declinat fer declaracions i han emplaçat la premsa a la compareixença que faran el proper dijous acompanyats d’un representant de l’Associació de Futbolistes Espanyols (AFE).
Gabri carrega contra alguns jugadors: «Estic amb l’equip, però amb qui hi vulgui ser»
Els futbolistes no fan declaracions i emplacen la premsa a la compareixença del proper dijous
ARA A PORTADA
-
Els agents rurals denuncien desigualtats en el pla de xoc contra els conills a Ponent Oriol Almacellas Verdés
-
-
Coloma Seró ja té rostre: troben una fotografia de la supervivent lleidatana als camps nazis Oriol Almacellas Verdés
-
-
ERC reclama municipalitzar l’Aula Municipal de Teatre per preservar-ne l’essència Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 28 de novembre de 2021 a les 18:57
Actualitzat el 28 de novembre de 2021 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat Les àrees protegides poden agreujar la intensitat dels incendis, segons la UdL
-
Societat L’Hospital Arnau de Vilanova arriba a 1.500 operacions amb el robot Da Vinci
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Compromís del Parlament per garantir heliports nocturns al Pirineu abans de mitjans de 2026
-
Societat Aragó fixa un termini de set mesos per retornar les pintures de Sixena
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp