"Tenia por que la boira afectés la decisió d'algun assistent. Al final ens ha sortit bé i podem pensar que tots els partits els podem jugar amb boira"
"Sabíem que teníem l'actitud que hem mostrat, però l'equip no l'havia pogut treure mai d'aquesta manera. El rival estava fent una temporada immaculada"
"Hem d'intentar que això passi més cops. Hem de seguir competint i ser agressius. D'aquesta manera els equips són més equilibrats i tenen més opcions"
"Era conscient que aquest partit era molt complicat, perquè el rival és molt bo. Els jugadors han tornat de les vacances d'una altra manera. Creiem en aquests jugadors i cadascú ha d'assumir responsabilitats des de la seva posició"
"Havíem de tancar les seves jugades per la banda i els jugadors han interpretat bé. Valiente, per exemple, m'ha agradat molt. En línies generals l'equip ha estat bé, però no podem encaixar tants gols. Fent tres gols t'ha de sobrar per guanyar el partit"
Gustavo Siviero: «Els jugadors han tornat de les vacances amb una altra actitud»
La roda de premsa del tècnic del Lleida Esportiu en cinc frases
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de gener de 2017 a les 19:15
Et pot interessar
-
Esports El Lleida CF obre el carnet en línia per accelerar l'arribada de socis
-
Esports Marc Márquez ja tanca el cercle: el que ha de fer per guanyar el Mundial
-
Esports El Camp d’Esports es rebel·la: mocadorada contra Larrosa i derrota
-
Esports Marc Márquez, a tocar del títol: què necessita per ser campió?
-
Esports El Lleida CF denuncia que la Paeria vol expulsar-lo del Camp d’Esports
-
Esports Plata històrica del Twirling Lleida a la Copa de les Nacions de Torí