"No ha estat un partit agradable per a la vista. No hem pogut aconseguir que el partit fos diferent. L'Atlètic Llevant està molt adaptat a la categoria.
"L'equip està competint millor. Hem de tenir aquest nivell de compromís i solidaritat, i en això hem fet un pas endavant.
"Ens ha faltat imposar-nos en el joc. A la mitja part hem dit que calia fer un partit pràctic i tractar de no marxar amb les mans buides, i així ha estat"
"Ara llegim millor els partits que en la primera volta. La idea és anar sumant, i el punt d'avui és important. Ara ens hem de centrar en el següent partit i ja veurem al final de la lliga on acabem"
"He decidit portar Nierga amb nosaltres perquè s'ha d'adaptar ràpid. Hem jugat el segon partit de la segona volta, i no hi ha marge. El jugador és versàtil en atac i pot jugar de segona punta i és resolutiu dins de l'àrea. Volem incorporar més jugadors"
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 14 de gener de 2017 a les 17:53
Actualitzat el 14 de gener de 2017 a les 18:01
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
