"No ha estat un partit agradable per a la vista. No hem pogut aconseguir que el partit fos diferent. L'Atlètic Llevant està molt adaptat a la categoria.
"L'equip està competint millor. Hem de tenir aquest nivell de compromís i solidaritat, i en això hem fet un pas endavant.
"Ens ha faltat imposar-nos en el joc. A la mitja part hem dit que calia fer un partit pràctic i tractar de no marxar amb les mans buides, i així ha estat"
"Ara llegim millor els partits que en la primera volta. La idea és anar sumant, i el punt d'avui és important. Ara ens hem de centrar en el següent partit i ja veurem al final de la lliga on acabem"
"He decidit portar Nierga amb nosaltres perquè s'ha d'adaptar ràpid. Hem jugat el segon partit de la segona volta, i no hi ha marge. El jugador és versàtil en atac i pot jugar de segona punta i és resolutiu dins de l'àrea. Volem incorporar més jugadors"
Gustavo Siviero: «Ens ha faltat imposar-nos en el joc»

Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 14 de gener de 2017 a les 17:53
Actualitzat el 14 de gener de 2017 a les 18:01
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues