I ara, roses que es mengen

L'Obrador de galetes El Rosa de l'Associació Alba de Tàrrega llença al mercat una edició limitada d'aquestes peculiars roses per Sant Jordi

Publicat el 21 d’abril de 2015 a les 18:18
Actualitzat el 21 d’abril de 2015 a les 18:30

Les roses es podran comprar a Tàrrega i a Cervera Foto: El Rosal


A les roses vermelles els hi surten competidors cada any que passa. Després de les flors de colors que cada cop tenen més sortida per Sant Jordi, l'Obrador de Galetes El Rosal de l'Associació Alba de Tàrrega ha llençat al mercat una edició limitada de mil roses de xocolata i galeta que es podran comprar a la botiga d'El gat del Rosal de la capital de l'Urgell i també a la fira de Sant Jordi que celebra el municipi i a Cervera.

Aquestes roses es podran tastar també en diversos restaurants  com la Dolceta de Lleida, Cal Menut de Belianes i La Cava de Tàrrega segons apunta Ràdio Tàrrega.