"Sabíem que el Barakaldo ens posaria les coses molt complicades. Ens esperàvem un partit així. Ells han fet 80 punts durant la temporada"
"Nosaltres hem jugat amb personalitat, i érem conscients que seria complicat lligar moltes passades seguides. Al principi ens ha costat asseure's al camp, i és normal en un play-off"
"El gol de Julen Colinas ens ha donat confiança"
"Les jugades a pilota aturada les hem defensat molt bé. Ha estat una llàstima, però, que hi hagin hagut tantes interrupcions. L'àrbitre no ens ha ajudat"
"Som favorits només al 50,1%. El gol ens dóna una petita avantatge, però sabem que allà patirem molt. Ens esperen 90 minuts terribles a Barakaldo"
Imanol Idiakez: «Ens esperen 90 minuts terribles a Barakaldo»
La roda de premsa del tècnic del Lleida Esportiu en cinc frases
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de maig de 2016 a les 20:29
Actualitzat el 21 de maig de 2016 a les 21:02
Et pot interessar
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
