A l’acte hi han estat presents l’alcalde de la Pobla de Segur, Lluís Bellera, així com el president del Consell Comarcal del Pallars Jussà, Xavier Pont, regidors de l’ajuntament i alcaldes de la zona. Flores i Bellera han visitat les obres d’ampliació dutes a terme a la residència geriàtrica que han permès passar dels 240 metres quadrats a 520 metres quadrats útils i ampliar i equipar nous serveis i espais que s’ofereixen als 74 residents del centre com ara fisioterapeuta, perruqueria, podologia, consultes sanitàries, sala d’estar i sala polivalent.
L’alcalde de la Pobla, Lluís Bellera, ha agraït la iniciativa del Govern de l’Estat i ha assegurat que “sense la inversió estatal no hagués estat possible dur a terme l’ampliació de la residència geriàtrica”. Per la seva part, José Ángel Flores ha destacat “la col.laboració institucional entre Administració de l’Estat i ajuntaments per executar els projectes acollits als fons estatals que han permès finançar obres necessàries en els municipis, a més a més de crear llocs de treball, beneficiar les empreses locals i reactivar l’economia objectiu final dels fons”.
La Pobla de Segur ha rebut en total 886.000 euros entre el Fons Estatal d’Inversió Local (FEIL) i el Fons Estatal per a l’Ocupació i la Sostenibilitat Local (FEOSL).
Inauguració de les obres d'ampliació de la residència de gent gran. Inauguració de les obres d'ampliació de la residència de gent gran.