La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir la matinada de dijous un veí de Lleida de 35 anys com a presumpte autor del furt d'una bossa de mà de darrera la barra d'un bar del carrer Boters de la capital del Segrià.
Posteriorment, l'home va ser traslladat a la comissaria dels Mossos d'Esquadra i aquest cos també el va poder relacionar amb altres tres delictes de furt comesos des de finals de gener en tres establiments oberts al públic, en concret, en un altre bar, una botiga i un hospital.
Es dona el cas que l'arrestat ha estat denunciat en els darrers sis mesos per 44 fets delictius similars. L'home va passar dissabte a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida que en va decretar l'ingrés a presó.
Ingressa a presó un veí de Lleida després de més d'una quarantena de furts en els darrers sis mesos
L'home va ser detingut dijous per endur-se una bossa de mà d'un bar del Centre Històric de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2020 a les 21:26
Et pot interessar
-
Societat
Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
-
Societat
Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
-
Societat
La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Ponent
-
Societat
Horitzons arriba al quart número viatjant de la Franja a Washington i amb la veu de Vallverdú
-
Societat
La Diputació de Lleida repararà la memòria dels 537 treballadors represaliats pel franquisme
