La Guàrdia Civil investiga un veí de Balaguer per vendre punts del carnet de conduir. Els agents han iniciat una operació que afecta un total de 26 persones en diverses demarcacions de l'Estat espanyol per la compra de punts del carnet de conduir, que adquirien després d'imputar-li la corresponent sanció per excés de velocitat a una persona que resideix a la capital de la Noguera. L'home es feia passar com a conductor del vehicle sancionat a canvi d'una remuneració econòmica.
El preu per punt comprat oscil·lava entre els 50 i 150 euros, i l'oferta es va realitzar a través de diverses pàgines web, segons informa la Guàrdia Civil.
La investigació es va iniciar a Màlaga després que la Jefatura Provincial d'aquesta província informés que un balaguerí tenia nombroses denúncies per excés de velocitat en diferents llocs en les mateixes dates. Amb els expedients de sanció d'aquesta persona, la Direcció General de Trànsit va comprovar que els vehicles amb els quals s'havia detectat no eren propietat de l'home i que les infraccions eren comeses en diferents llocs d'Espanya, en les mateixes dates i en la mateixa franja horària.
L'organisme va descobrir també que els titulars dels vehicles als quals s'havien multat per excés de velocitat havien identificat el balaguerí després de fer publicitat a les xarxes socials de la venda de punts.
Investigat un veí de Balaguer per vendre punts del carnet de cotxe
Societat
El preu per punt anava de 50 a 150 euros
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
05 de juliol de 2018 a
les 22:30
Actualitzat el
06 de juliol de 2018 a les
02:02
Et pot interessar
-
Societat
71 milions: el premi més gran de la història de l'ONCE cau a Lleida
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 25 i 26 de juliol
-
Societat
Desallotgen una empresa química de Tàrrega i en confinen una altra per una emanació de vapors
-
Societat
La velocitat a Rambla Ferran es controlarà amb un radar
-
Societat
L'incendi d'Alguaire ha cremat sis hectàrees agrícoles
-
Societat
Excrements a l’aigua obliguen a tancar piscines municipals a Lleida i Bellpuig
