L’ajuntament d’Agramunt, municipi al qual pertany la torre, es va posar en contacte amb la policia per denunciar l’aparició de dos grans grafitis, fets a l’altura de les escales que donen accés a l’interior del pilar. En una de les pintades s'hi pot llegir la paraula "Sebok" i a l’altra "CHB". També hi ha, almenys, una altra pintada més petita que sembla la firma d’una persona. A més, en la part interior hi ha pintat un rostre i diverses firmes.
L’alcaldessa d’Agramunt, Sílvia Fernàndez, ha explicat que “la Policia Local s’ha posat en contacte amb els Mossos d’Esquadra per denunciar els fets i col·laborarem en tot el que sigui necessari”. Les pintades es poden veure des de la carretera que enllaça el municipi de Tornabous amb el d'Agramunt. L’ajuntament també sha posat en contacte amb el propietari del terreny perquè interposés la denúncia corresponent.
D'altra banda, la intervenció que s’ha de fer al monument per eliminar les pintades, Fernàndez va explicar que “parlarem amb el departament de Cultura perquè determini què s’ha de fer, ja que es tracta d’un Bé d’Interès Nacional”.

Les pintades vandàliques a l'interior del pilar d'Almenara, a Agramunt Foto: Ràdio Sió