Joan Carles Oliva no dimitirà com a entrenador del Lleida Esportiu. El tècnic ha mantingut una reunió aquest dimarts a la tarda amb el president del club i el director esportiu al Camp d'Esports en la qual s'ha decidit la seva continuïtat.
Oliva havia assegurat que després dels mals resultats la millor solució era la de fer "un pas al costat", un fet que finalment no s'ha produït. L'equip torna aquest dimecres als entrenaments per preparar el partit contra el Sabadell, que es disputarà diumenge. Albert Esteve mantindrà una reunió amb la plantilla després de la crisi viscuda amb l'entrenador.
Joan Carles Oliva continuarà com a entrenador del Lleida Esportiu
El tècnic ha mantingut una reunió amb el president del club i el director esportiu
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 09 d’abril de 2019 a les 22:34
Actualitzat el 09 d’abril de 2019 a les 22:40
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
